Криклій прокоментував деталізацію програми безпеки, яка повинна була реалізовуватися ще о 2018 році.
"Тут ми бачимо деталізацію, як ця програма починала працювати. Темпи приголомшливі, тому що 2018 рік – програма взагалі не реалізовувалася, 2019 рік – тільки почалося опрацювання, і 2020 рік – ми вже провели 87% тих заходів, які необхідно виконати і я сподіваюся, що на кінець 2020 року на 100% ми цю програму завершимо", - сказав міністр.
Криклій наголосив на тому, що пріоритетом в роботі, пов’язаною з безпекою на дорогах, має стати виключення людського впливу взагалі.
"Менше людського впливу, тому що все в світі вже прорахували, цифрові дороги, цифровізація, і власне інтелектуальні транспортні системи - вони мають стати основою, тому що розрахунки мають виходити із цього. Не суб’єктивні речі, коли і де розмістити розв’язку чи пішохідний перехід, а саме математичні, правильні розрахунки. Тому інфраструктура повинна ставати не просто безпечною, а ще й цифровою", - додав Криклій.
За його словами, вже створено 76 демпферних систем та 26 кільцевих розв’язок, зокрема на тих ділянках де раніше були підвищені ризики скоєння ДТП. Як зазначає міністр, були випадки зіткнення через рух транспорту по зустрічній смузі, тому ця робота була першочерговою.
"Це якраз є одним із заходів аудиту безпеки, які в тому числі рятують людські життя".
Також побудовано 977 пішохідних переходів з автономним освітленням.
"Бо будували дороги і раніше, але будували без освітлених пішохідних переходів, а це ризик для учасників дорожнього руху", - підкреслив Криклій.
Нагадаємо, міністр інфраструктури Владислав Криклій повідомив, що програма Президента "Велике будівництво" на цей рік буде реалізована в обумовлені терміни. У той же час, за його словами, до кінця року планується запуск 50 комплексів автоматичного зважування фур у русі, а у ВР вирішується питання запуску річкового транспорту. Також Криклій має намір зобов'язати порти зважувати вантажі при прийомі.