Косюк розповів, що ідея таких м'ясних маркетів виникла зовсім не через пандемію.
"М'ясомаркети - це еволюція компанії, це точно не вплив пандемії, це новий щабель розвитку і нові запити суспільства. Невеликі магазини біля будинку, яким люди зможуть довіряти. Це навіть не про магазин, а про максимальний сервіс клієнта. Це не "розмова з полицею" в супермаркеті", - сказав гендиректор МХП.
Відомо, що М'ясомаркети - працюють по франчайзингу і Косюк розповів, хто може стати їхнім партнером.
"Нашим партнером може стати будь-яка людина, у якого є бажання, вміння і навички, а також правильне приміщення, тому що ми орієнтуємося по хіт-мапу, який гарантує прибутковість", - прокоментував один з найбільших бізнесменів України.
Серед особливостей магазину це: електронні цінники, які дозволяють мінімізувати людський фактор, а також обладнання, яке знезаражує повітря в неробочий час (метод кварцування). Використання такого обладнання в Європі практикується часто, в Україні тільки починається.
Крім того, в "М'ясомаркеті" замість продавців працюють м'ясні сомельє, які підкажуть яке м'ясо під яке блюдо взяти і допоможуть кожному гостю зробити правильний вибір.
"У М'ясомаркетах ми продаємо сервіс, а не м'ясо. Ми продаємо рішення для вашого столу, для вашого обіду і "party", ніж шматок м'яса, з яким вам доведеться "гратися". Це сервіс і щастя, а не про м'ясо...", - додав Юрій Косюк.
Також в магазині представлена молочна продукція, соуси, хлібобулочні вироби, води, спеції, бакалія і багато іншого.
- -