Для порівняння, в 2018 році роздрібні продажі бренді і коньяку у Франції склали 1,7 млрд євро (1,9 млрд дол.), а в Південній Кореї - 38 млн дол.
Також повідомляється, що за рік жителі США випили 14,3 млн 9-літрових ящиків бренді і коньяку. Таким чином, щомісяця американці випивають 1,19 млн 9-літрових ящиків бренді і коньяку.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Коньяк KOKTEBEL очолив рейтинг популярності брендів
Обсяги споживання напою різняться в залежності від штату. Так, наприклад у Віргінії річний показник становить 240,7 тис. 9-літрових ящиків, в той час як в Каліфорнії - 2,7 млн 9-літрових ящиків.
Нагадаємо, як повідомляв УНН, українські коньяки користуються у вітчизняних споживачів більшою популярністю, ніж іноземні.
Так, частка продажів нашого коньяку через торговельні мережі становить 66,4%, в той час як імпортованого - вдвічі менше (33,6%).
Відзначимо, що експерти компанії TNS Ukraine сформували список найспоживаніших і відомих брендів вітчизняного коньяку. У топ-5 таких брендів напою увійшли: "Koktebel" (+3%), "Шустов" (-3%), "Грінвіч" (0%), "Жан-Жак" (+5%) і "Таврія" (-2%).