Напис, розміщена на сайті компанії, супроводжується текстом: “Готуйтеся показати світу, що ніхто не зрівняється з лондонцем”. Таким чином, скорочення, використане для логотипу, швидше за все, перекладається як “Londoner” (лондонець).
Варто відзначити, що лондонський марафон проводиться щовесни починаючи з 1981 року. Він входить до числа шести найпрестижніших забігів у світі поряд зі змаганнями у Бостоні, Нью-Йорку, Чикаго, Берліні і Токіо. Щорічно на дистанцію виходять близько 40 тисяч осіб.
Як раніше повідомляв УНН, німецький виробник спортивних товарів Adidas відзвітував у середу, 8 березня, про прибутки за 2016 рік. Компанія перевершила очікування аналітиків та продемонструвала рекордний чистий прибуток у 1,02 мільярда євро, вперше за свою історію долаючи планку в мільярд євро.