За словами розробника, номінальна потужність мотору складає 70кВт, а приблизна – 95 кінських сил.
"Загалом зараз ми маємо акумулятор на 40 кВт-годин, швидкість якого в міському циклі складає 50 км/годину. Це дозволяє проїхати близько 200 км на одному заряді або до 150 з повним навантаженням. Дальність можна регулювати ємністю акумулятора. Коли ми отримаємо всі необхідні документи на дослідну експлуатацію, плануємо встановити акумулятор 120 кВт-годин і доїхати на одному заряді з Кривого Рогу до Києва. Наразі швидкість обмежена на рівні 60 км/годину", – уточнив Бризгалов.
Він зазначив, що на швидкій зарядній станції електробус за 30 хвилин може підзарядитись на 100 кілометрів, а за годину – повністю. Транспортний засіб можна зарядити і від домашньої розетки, що триватиме 8 годин.
Для електробуса використали двигун власної розробки. Інженер зазначив, що сам двигун відомий вже давно, однак він не розповсюджений. Вся електроніка також власної розробки. А гальма та світлові прилади, як зазначено, керуються бортовим комп'ютером і не містять механічних комутаторів.
Бризгалов повідомив, що команда отримала бус в січні цього року. Він був у поганому стані, тому два місяці було витрачено лише на його ремонт. Ще три місяці пішло на виготовлення та монтування обладнання. Як розповів інженер, команда виготовила все майже вручну.
Далі команда розробників планує спроектувати двигун під більш розповсюджені моделі, а також пропонувати розробку виробникам.
Нагадаємо, київські школярі створили вічний блокнот і вічний олівець.