“Двигуни WS-15 будуть готові до масової установці на літаки J-20 в кінці поточного року”, — заявив виданню одне з джерел.
Розробка турбореактивних двигунів цього типу велася протягом кількох років, проте вони були далекі від досконалості. Серед головних недоліків була проблема, пов’язана з перегрівом лопаток турбін на високих швидкостях. За даними гонконгської газети, до теперішнього часу ці вади у цілому вдалося усунути.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Генштабі Туреччини повідомили про перший політ льотчика на винищувачі F-35 у США
Виконаний із застосуванням технологій радіолокаційної малопомітності J-20 здійснив свій перший випробувальний політ у 2011 році. У 2017 році літак був офіційно прийнятий на озброєння ВПС Народно-визвольної армії Китаю. За оцінками ряду ЗМІ, спочатку на ньому встановлювалися російські двигуни типу АЛ-31ФМ2.
“У даний час Китай має в своєму розпорядженні приблизно двадцять одиниць J-20, що далеко не відповідає існуючим потребам”, — заявив газеті одне з джерел. За оцінками аналітика Чжоу Ченьміна, ВПС НВАК потребують “щонайменше в 200 одиницях” винищувачів цього типу. Він пояснив, що до 2025 року США можуть довести число своїх новітніх бойових літаків F-35 в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні до 200 до 300 одиниць, і Китай повинен відреагувати відповідним чином.
За повідомленнями ЗМІ, в місті Ченду вже побудована четверта складальна лінія по виробництву винищувачів J-20. У разі запуску виробництва на повну потужність КНР зможе виробляти до 40 таких літаків на рік. Експерти не виключають, що “Цзянь-20” із поліпшеним двигуном буде представлений на міжнародному авіасалоні, який пройде в Чжухаї з 6 по 11 листопада цього року.
Нагадаємо, КНР розпочала у понеділок нові випробування першого побудованого повністю силами національної промисловості авіаносця проекту 001А. Як повідомив інформаційний портал Sina, корабель вранці в супроводі кількох буксирів покинув верф міста Далянь (провінція Ляонін, Північно-Східний Китай).