Деталі
Катастрофа сталася 3 травня близько 22:00 за місцевим часом біля станції Olivos на 12-й лінії метро на південному сході міста.
Голова міського відділу громадських робіт Хесус Естева сказав, що в будівельних матеріалах і конструктивних опорах вздовж лінії були виявлені недоліки.
Під час розслідування норвезький аудитор DNV виявив шість недоліків в його конструкції. До них належать відсутні болти на деяких балках і незавершене або погано виконане зварювання. Також фахівці виявили деформації і тріщини в опорних балках секції, що обрушилася.
Мер Мехіко Клаудія Шейнбаум повідомила, що буде створена спеціальна команда для ремонту і укріплення лінії метро.
Вона зіткнулася з критикою з приводу технічного обслуговування лінії. Місцева профспілка заявила, що її попередження ще до аварії про небезпеку було проігноровано владою міста.
В результаті інциденту загинули 26 людей і почалися акції протесту в мексиканській столиці.
Це також чинило тиск на союзників президента Андреса Мануеля Лопеса Обрадора і на мексиканського мільярдера Карлоса Сліма, найбагатшої людини в Латинській Америці, чия будівельна фірма Grupo Carso брала участь в будівництві ділянки залізничної лінії, що обрушилася.
У найближчі місяці з'являться нові звіти про катастрофу. Так, ще два звіти DNV будуть опубліковані в липні і серпні.
Доповнення
Метро Мехіко — один з найбільших метрополітенів в Північній Америці. Населення столиці Мексики перевищує 9 млн осіб.