Причина в тому, що цей рекламний формат викликав проблеми, пов'язані з порушенням конфіденційності повідомлень користувачів. Активісти із захисту конфіденційності давно скаржилися, що сканування вмісту електронної пошти можна трактувати як необґрунтоване "підслуховування" користувачів, і ця практика існує з моменту запуску Gmail.
Таким чином, листи більше не будуть перевірятися, щоб показувати контекстну рекламу користувачам. Замість цього фірма буде для створення цільових оголошень відстежувати активність в Інтернеті, наприклад, пошукові слова, які використовуються користувачем.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ Facebook заборонить завантажувати фотографії
Старший віце-президент Google Cloud Дайан Грін в блозі заявив, що безкоштовний сервіс Gmail тепер буде слідувати тим же практикам, що і корпоративний веб-сервіс G Suite Gmail, яким користуються корпоративні клієнти компанії.
"Споживчий контент Gmail не використовуватиметься або перевірятися для контекстної реклами після таких змін. Реклама заснована на настройках користувачів. Користувачі можуть змінити ці настройки в будь-який час, в тому числі і вимкнути персоналізацію реклами " - сказав Грін.
Він також додав, що Gmail - це видатний постачальник електронної пошти в світі з більш ніж 1,2 мільярдами користувачів. "Ніяка інша поштова служба не захищає своїх користувачів від спаму, злому і фішингу так, як Gmail", - підкреслив він.
Нагадаємо, Google створила сервіс Family Link, що дозволить батькам слідкувати за тим, як діти використовують свої Android-смартфони. Про це пише офіційний блог компанії.