ukenru
final-uyefa-25-mln-grn-na-reklamu-zi-stolichnogo-byudzhetu-osvoyila-komertsiyna-dochka-ffu

Фінал УЄФА: 25 млн грн на рекламу зі столичного бюджету освоїла “комерційна дочка” ФФУ

 • 11586 переглядiв

КИЇВ. 17 травня. УНН. У квітні поточного року зі столичного бюджету було виділено 25 млн грн для підготовки Києва до фіналу Ліги Чемпіонів УЄФА. Освоїла всі ці кошти компанія — “комерційна дочка” Федерації футболу України — ТОВ “ФФУ Маркетинг”. Про це сьогодні розповів радник заступника голови КМДА Андрій Мірошніченко, передає УНН.

За його словами, “перемога” у тендері компанії “ФФУ Маркетинг” є мало не погодженою з УЄФА.

Згідно з даними системи “Прозоро”, угода між “комерційною дочкою” ФФУ була укладена 17 квітня на підстав переговорної процедури.

“Федерація футболу України повідомила, що ТОВ "ФФУ Маркетинг" може здійснити підготовку та забезпечити належне проведення в місті Києві запланованих заходів, присвячених до фінальних матчів "Ліга чемпіонів УЕФА" та "Ліги чемпіонів УЕФА серед жінок" сезону 2017/2018.

ТОВ „ФФУ Маркетинг“ є афілійованим товариством Федерації футболу України та знаходиться у 100% власності Федерації.
Дане товариство володіє багаторічним досвідом у сфері організації спортивних подій та його співробітники приймали активну участь в організації різних заходів ЄВРО-2012 в Україні”, — аргументується на порталі “Прозоро” застосування переговорної процедури.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Жданов відмовився ініціювати розслідування закупівлі “футбольної трави” від ФФУ 

Згідно умов тендерного договору, “ФФУ Маркетинг” повинна забезпечити формування позитивного іміджу України під час проведення футбольного фіналу, має організувати перегляд вболівальниками фінального матчу Ліги Чемпіонові УЄФА, а також повинно виготовити модель Кубку УЄФА та розмістити її на Софійській площі.

“Щодо витрат — це, в першу чергу, стосується так званого святкового оформлення міста, це стосується проведення святкового прийому — це обов’язок міста. Це стосується спеціальних заходів, які вже було проведено, наприклад передача Кубку Києву, що було 21 квітня. Це — витрати на проведення публічного перегляду фіналу Ліги Чемпіонів чоловічого, це — витрати на міжнародну промоцію міста Києва та України як приймаючого міста і країни відповідно.

Хто є підрядником — відповідно до того, що під час виконань цих зобов’язань є необхідність використовувати виключні торгові знаки УЄФА, єдиною структурою, яка має на це право, — це є ФФУ. Відповідно до рішення ФФУ, за погодженням з УЄФА, єдиною компанією, яка має це робити та виконувати ці послуги — є компанія "ФФУ Маркетинг", яка є 100% компанією, що належить ФФУ України. Вона є підрядником базовим. І, зрозуміло, далі ідуть субпідрядники, в залежності від тих напрямків, які є в переліку цих робіт”, — розповів Мірошниченко.

Жодних додаткових пояснень з цього приводу присутня на прес-конференції прес-секретарка ФФУ Тетяна Горобченко надати не змогла.

“Офіційна позиція ФФУ розміщена на офіційній сторінці ФФУ, у мережі Facebook. Я не уповноважена надавати більш детальних коментарів”, — сказала вона.

Нагадаємо, раніше ЗМІ написали про те, що компанії — комерційні дочки ФФУ — стали фаворитами тендерних процедур із закупівлі послуг будівництва та реконструкції футбольних полів зі штучним покриттям по всій Україні.

Зокрема, за даними “Бізнес.Медіа”, компаніям, пов’язаним із ФФУ, за підсумками минулого року вдалося освоїти понад 260 млн грн. 

Але, як пише видання “BIHUS info”, самі тендери проходили без відкритих аукціонів, а маржа на них сягнула мало не 50%.

“Ціни на покриття від комерційних дочок Федерації футболу України вищі, ніж у інших виробників Європи: 16-18 євро проти 12-14 євро. Переплата тільки за покриття на стандартному майданчику для міні-футболу становить від 1900 євро”, — наголошується в розслідуванні “BIHUS info”. 

Українські Національні Новини

Економіка