Ця заява була спрямована американською компанією в секретаріат Європарламенту після зустрічі 22 травня керівника Facebook Марка Цукерберга з главами фракцій ЄП для обговорення проблеми захисту особистих даних користувачів соцмережі після скандалу з їх продажем маркетинговій компанії Cambridge Analytica. В ході півторагодинної зустрічі Цукерберг не встиг відповісти і на половину питань європейських депутатів, пообіцявши надати відповіді у письмовій формі.
Керівництво Facebook відповіло “ні” на заклик європарламентарів фізично розділити бази даних користувачів Facebook і WhatsApp. “Це не станеться, оскільки ми обмінюємося даними між Facebook і WhatsApp, наприклад щоб надавати різні інструменти і аналітику для користувачів WhatsApp. А також щоб ефективніше боротися зі зловживаннями, наприклад коли ми отримуємо повідомлення про розсилку спаму”, — йдеться в документі.
“Будь-який сайт або додаток, який ви використовуєте, має отримати якусь інформацію про вас просто для того, щоб працювали всі його компоненти. Сайти і додатки, які використовують будь-який з сервісів Facebook, наприклад кнопку Like, наші аналітичні або рекламні продукти, при кожному їх використанні відправляють інформацію в компанію Facebook. Ця інформація використовується для створення звітів про те, як люди користуються цими сервісами, в цілях безпеки або для поліпшення продуктів”, — йдеться в документі. Facebook запевнив, що ця інформація “не використовується для створення тіньових профілів” (формування закритих досьє, доступних тільки для персоналу компанії) на кожного користувача, хто хоч раз використовував сервіси Facebook.
Втім, Facebook пообіцяв європарламентарям забезпечувати найефективніший контроль за особистими даними своїх користувачів, а також надати кожній людині можливість регулювати збір даних про себе. Так, будь-який користувач соцмережі зможе дізнаватися і регулювати параметри інформації про нього в налаштуваннях свого профілю, а іншим для цієї мети запропонували “звертатися в службу підтримки Facebook”.
Як повідомляв УНН, рейтинг найбільш дорогих брендів світу, який складає журнал Forbes, очолила компанія Apple. Видання відзначає, що компанія зайняла перший рядок за цим показником в восьмий раз поспіль.