Міжнародна конференція з маркетингу повинна була початися 9 березня та завершиться 12 березня. Як повідомив журналістам видання представник Facebook Ентоні Харрісон, захід скасували “в цілях обережності” через “небезпеки для здоров’я людей, пов’язаної з коронавірусом”.
Представники туристичної асоціації міста повідомили, що в 2021 і 2022 роках Facebook планує проводити зазначену конференцію. Згідно з наведеними оцінками, вона щорічно приносить Сан-Франциско прибуток в розмірі близько 11 млн доларів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook розробив новий додаток, який доступний зокрема в Україні
Нагадаємо, у Барселоні через коронавірус скасували Світовий мобільний конгрес. Ще раніше організатори автомобільних перегонів у класі “Формула-1” (F1) через поширення коронавірусу вирішили перенести китайський етап чемпіонату на пізніший термін.