Зазначається, що всього було відібрано 12 проб дизпального на таких АЗС, як: Shell, ОККО, WOG, Glusco, AMIC, КЛО, ANP, БРСМ — Нафта, SunOil, LUXWEN, Motto, Marshall.
Пальне перевіряли за 5 критеріями: морозостійкість, цетановий індекс, вміст сірки, температура спалаху в закритому тиглі, вміст води.
За першими трьома критеріями найкращі результати продемонстрував дизель Shell (звичайне дизпальне і V-Power Nitro+), WOG (Mustang Diesel), ОККО (Pulls Diesel і ДП Євро), КЛО (Ventus diesel) та LUXWEN (ДП Євро).
При цьому під час дослідження зимового дизпального на показник “температура спалаху в закритому тиглі” у жодного із учасників дослідження не було виявлено порушень.
Також не було виявлено і слідів води у всіх відібраних пробах зимового дизельного палива.
“В цілому, оператори мереж АЗС непогано підготувалися до хурделиць і морозів, принаймні, явної „не кондиції“ немає. Звісно, деякі мережі намагаються заробити побільше, продаючи не зовсім „зимове“ пальне, і „дизелістам“ слід бути уважними, оскільки клімат і у нас „ще той“ — плюсова температура може раптово змінитися снігом і лютими морозами. Тому деякі великі мережі, наприклад, Shell і WOG, заздалегідь підготувалися до холодів, а не тоді, коли температура досягне критичних значень”, — зазначили в ІСЕ.
Експерти порадили вітчизняним автомобілістам не “гнатися” за низькою ціною на одиночних АЗС і, звичайно, стежити за погодою.
“При сильних морозах варто обов’язково заправлятися тільки арктичним „дизелем“, оскільки тільки він на 100% забезпечить комфортну їзду”, — резюмували в ІСЕ.
Нагадаємо, раніше дизельне пальне ДП Mustang WOG визнано найкращим на паливному ринку України.