"Лоукостерам потрібні швидкопрацюючі аеропорти з низькими тарифами на паливо, на обслуговування. Також має бути зменшений час на обслуговування", - сказав К.Новіков.
За його словами, лоукостер не готовий платити за довгий час перебування літака в аеропорту.
"Йому треба до години часу - розвантажитись, завантажитись, обслужитися і полетіти знов. Якщо це буде забезпечено і буде попит (з боку - ред.) пасажирів, то лоукостери зайдуть", - пояснює експерт.
За його словами, забезпечити належне обслуговування літаків, які використовують європейські лоукостери, наразі можуть 7-8 аеропортів.
"Якщо брати ті лоукостери, які розповсюджені в Європі, які літають на Боїнг-737 та його модифікаціях, на Airbus А-320 та на ембрайерах, а всі ці літаки приблизно однакові, то в нас готових під експлуатацію аеропортів знайдеться 7-8", - додав К.Новіков.
Нагадаємо, міністр інфраструктури Володимир Омелян висловив сподівання, що у 2017 році буде можливим залучення європейських лоукостерів на українському авіаринку.