“Я не думаю, що це (збільшення імпорту авіаційного палива, - ред.) через "безвіз", і те, що стали більше літати, тому що компанії свої рейси не коригують в залежності від загрузки. Тобто, ця теза не підходить однозначно.
Підходить інша теза. Однією з причин стало те, що відбулася деяка лібералізація щодо розмитнення даного ресурсу. Декілька років тому були такі прецеденти, коли авіаційне паливо не хотіли пропускати в Україну. Варто пам’ятати, що авіаційне паливо - це продукт подвійного призначення, в тому числі, і військового. І раніше також були заборони з боку РФ щодо експорту його в Україну. Потім уже почали пробувати це робити через Білорусь і через литовсько-польську компанію. Очевидно, що в минулому році відбувалася певна лібералізація, і можливо, послабився супротив українського виробника проти імпорту, тому його об’єми і збільшилися”, - зазначив експерт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: WOG став лідером за обсягами імпорту авіаційного палива
Косянчук додав, що у поточному році показники імпорту авіаційного пального не зростатимуть.
“Ми повинні з вами розуміти, що коли палива є в достатній кількості, то спрацьовує система саморегулювання цін, яка виходить із співвідношення попит – пропозиція. І якщо немає дефіциту реактивного палива в Україні, то відповідно, і ціни будуть більш лагідні, а це, у свою чергу, позначиться і на вартості квитків. І це дуже приємно, бо ми читаємо, що в Україну заходять так звані “лоукости”, а там частка палива у квитку досить висока”, - резюмував він.
Нагадаємо, як повідомляв УНН, компанія WOG наростила імпорт литовського авіапалива в Україну.