"Ми почали централізацію колл-центрів і систем опрацювання звернень громадян в органах влади. Я вже не раз писав, що один зі способів підвищення ефективності — це централізація процесів. Це призводить до підвищення якості роботи і скорочення держапарату", - написав Дубілет.
Дубілет, зазначив, що в Кабміні працює понад 50 різних колл-центрів.
"Майже кожен колл-центр — це купа зайвого дорогого обладнання, а також операторів та їх начальників. Зараз ми стартуємо пілот, щоб забрати на себе комунікації міністерства соціальної політики, Офісу Президента і митниці. Потім протягом року заберемо в єдиний центр все інше", - зазначив Дубілет.
За його словами, уряд змінює систему мотивації операторів так, щоб вони допомагали громадянам відразу на своєму рівні, а не просто передавали запити далі.
"Незабаром ми запустимо підтримку не тільки телефоном чи поштою, а й через мессенжери, як в монобанк. Не тому що це модно, а тому що так падає вартість обробки одного звернення, а якість зростає", - написав Дубілет.
Дубілет, розповів, що зараз в центральному колл-центрі Кабміну вартість одного звернення в 3-5 разів дорожче, ніж в монобанк.
"При тому, що зарплати в операторів неможливо низькі", - додав він.
Також Дубілет повідомив, що планується створення для операторів віддалені робочі місця, щоб вони могли працювати з регіонів, а не тільки з дорогого Києва.
"До речі, нещодавно ми підвищили service level урядового колл-центру у два рази тільки за рахунок правильного штатного розкладу, без збільшення кількості операторів", - написав Дубілет.
Нагадаємо, у Кабміні хочуть зібрати всі міністерства в одній будівлі.