"Важливий напрямок, який ми зараз ведемо – це централізація підтримуючих функцій. Якщо зараз подивитись на той склад, який ми бачимо на державній службі, то близько 30% державних службовців займаються підтримуючими функціями", - сказав Дмитро Дубілет.
Він зазначив, що до підтримуючих функцій в міністерствах входить кадровий облік, бухгалтерія, юридичний супровід, вхідна кореспонденція і багато іншого.
"Дуже проста думка, полягає в тому, що якщо ми відійдемо від парадигми, що кожен орган, кожне міністерство – це окрема юридична особа, з окремим апаратом, з окремим підтримуючими функціями, а зробимо єдиний центр, який буде це супроводжувати – то від цього, з одного боку, значно зросте ефективність, з іншого боку – це дозволить нам, знову ж таки, оптимізувати правильно процеси, які там відбуваються", - сказав Дмитро Дубілет.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дубілет розповів, як в Кабміні оцінюватимуть роботу голів ОДА.
Він зазначив, що для централізації функцій потрібна діджиталізація.
"Ми зараз запускаємо з Міністерством економіки пілот по тому, щоб в нас була одна кадрова служба на два міністерства. Для цього, знову ж таки, довелось перевести всі основні процеси в електронну форму. Ми хочемо протягом півроку всі міністерства перевести по кадрам, по бухгалтерії, можливо, по юридичній службі, централізовано. А далі спробуємо той самий прийом повторити по інших державних органах, і можливо навіть державних підприємствах, які існують у нас в рамках уряду", - додав Дмитро Дубілет.
Нагадаємо, Дмитро Дубілет заявив, що перейшовши працювати в Кабмін, його комфорт у житті закінчився, проте працювати йому на цій посаді дуже цікаво.