Вимоги до конкурсних робіт:
Конкурсна робота має відповідати заданій темі та не має порушувати морально-етичні норми.
Робота подається у вигляді малюнку або графічного макету з візуалізацією в електронному вигляді у форматі JPEG, 300 dpi.
Кількість робіт від одного учасника - не більше 5.
Використання в ескізах фотоматеріалів, тематичних зображень не має порушувати авторські права сторонніх осіб.
Надсилаючи на конкурс свої роботи учасник погоджується, що у разі перемоги його роботи, підпише із Укрпоштою авторський договір на передачу виключних майнових авторських прав на твір.
Цитата
"Це вже другий народний конкурс, який проводить Укрпошта в умовах воєнного стану, і, впевнений, він буде таким же успішним, як і перший. Ця поштова марка буде народною від початку до кінця: тему обирали українці, ескіз малюватимуть українці, хоча минулого разу були роботи і з-за кордону, і марка, як і сама фраза, точно стане народною. Завдяки такій увазі до наших марок, вони вже давно стали більше, ніж пам'ятним символом чи засобом оплати, - вони промотують Україну в світі і роблять все українське популярним і впізнаваним. А це зараз саме те, що нам потрібно", - прокоментував генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.
Додамо
Збір конкурних робіт триватиме з 27 травня по 3 червня включно. Надіслати роботу конкурс можна перейшовши та зареєструвавшись за посиланням https://forms.gle/zBPDTPHkBrYW553X7. Кращі роботи будуть представлені на сторінках Укрпошти у Facebook, Instagram та Telegram для проведення народного голосування. Конкурсна робота, що набере найбільшу кількість голосів, буде відтворена Укрпоштою на поштових марках "Доброго вечора, ми з України!".
Нагадаємо
До цього Укрпошта провела голосування в застосунку Дія та на своїх сторінках в соцмережах за тему наступної поштової марки. Загалом в голосуванні взяли участь 0,5 млн українців, які більшістю голосів обрали тему "Доброго вечора, ми з України!".