КИЇВ. 12 лютого. УНН. Неймовірними темпами набуває популярності нова соцмережа Clubhouse. Відтепер, у вільному форматі, можна подискутувати на будь-які теми навіть з Ілоном Маском, детальну інформацію дізнавайтесь в статті УНН.
Clubhouse — це нова соцмережа, основою якої є аудіочати. Програма була заснована підприємцем Полом Девісоном та екс-співробітником Google Роханом Сетом ще на початку пандемії. Ідея створення Clubhouse виникла на фоні Covid-19, люди потребували спілкування на самоізоляції. Основною відмінністю такої соцмережі від Google meet, Zoom та інших програм для спілкування, є те, що в Clubhouse неможливо розмовляти через відео, зберігати запис голосового чату. Тобто, людям не потрібно турбуватись про те, як вони виглядають, чим займаються і де знаходяться під час дискусії, діалогу з певних тем. А головне те, що звичайні люди можуть комунікувати зі знаменитостями, чого практично не можливо зробити в інших додатках.
Попри те, що Clubhouse запустили лише минулого року, хвиля бажаючих стати учасником дуже велика, особливо після чату з Ілоном Маском.
Про реєстрацію:
Користувачі Clubhouse кажуть, що на даний момент на платформі важко зареєструватись, потрібно отримати запрошення від друга, який вже є учасником порталу або обійти систему за допомогою телеграм-бота. Також запрошення можна купити в незнайомих користувачів, проте ціни сягають навіть до 1 тис. доларів за інвайт.
Якщо вам все ж вдалось зареєструватись, програма просить надати доступ до мікрофону, камери, а також до всіх особистих контактів. В ході дій потрібно обрати те, що вас цікавить, після чого Clubhouse автоматично зробить добірку “кімнат”, чатів, у які можна зайти і спілкуватись за допомогою аудіо, виключно в режимі реального часу.
Основні правила Clubhouse:
1. Реєстрація за запрошенням від користувача порталу;
2. Один користувач має змогу запросити лише дві людини;
3. Спілкування в програмі відбувається виключно в реальному часі;
4. Розмова не зберігається.
Наразі, учасниками програми можуть бути лише користувачі iPhone, але у січні цього року, компанія заявила, що найближчим часом почне працювати над додатком для Android.
На веб-сайті Clubhouse пояснюється чому додаток ще не відкритий для публіки:
По-перше, програма повинна розвиватись повільно, поступово збільшуючи кількість користувачів, це допоможе досконало налаштувати продукт, у міру зростання.
По-друге, так як команда Clubhouse невелика, не створено відповідних функцій, які дозволять працювати з більшою кількістю людей.
Сьогодні в Україні існує закрита група у Facebook із учасниками програми, які діляться інформацією про найближче голосове спілкування, у так званих “кімнатах”, та допомагають отримати інвайти в додаток. Серед користувачів усіх соціальних мереж шириться тенденція демонструвати заповітну реєстрацію та скрін “кімнати” спілкування у Clubhouse.