Чотири нагороди на Effie Awards Ukraine 2023, престижній премії, що відзначає найефективніші кампанії у сфері маркетингових комунікацій в Україні, отримала компанія МХП, передає УНН.
Команда департаменту створення любові споживачів (Consumer Love Creation, CLC) здобула золото в категорії Best Marketing Team (Найкраща маркетинг-команда) у галузі FMCG (Fast Moving Consumer Goods, товари масового споживання).
Ще три нагороди — бронзові — вибороли успішні кампанії для брендів МХП Skott Smeat і "Апетитна". Кейс Skott Smeat "Для бургера і не бургера" здобув бронзу одразу у двох номінаціях — "Продукти харчування" та "Розширення асортименту продукту/сервісу". Нагороду такого ж ґатунку в категорії Influencer Marketing отримав кейс "Ап! І готово" від "Апетитної".
"Цьогоріч кампанії, які отримали золото Effie Awards Ukraine, прозвучали не те що на всю Україну — на весь світ. Хто не знає про браслети Азовсталь чи Be Brave Like Ukraine? І це справді дуже потужні соціальні проєкти. Якщо ж говорити тільки про бізнес-кейси брендів, які збільшують продажі, знання, розширення категорії — то кейси брендів МХП по суті визнані кращими. Це результат потужної роботи великої команди, яка щодня досліджує потреби споживачів і пропонує продукти саме для їхньої тарілки. Це одне з важливих завдань МХП як кулінарної компанії", — розповідає Олег Шмуляєв, заступник голови правління МХП з маркетингу.
Бренд МХП Skott Smeat став дворазовим бронзовим призером із кейсом "Для бургера і не бургера" — у номінаціях "Продукти харчування" та "Розширення асортименту продукту/сервісу". Бренд 100% фермерської яловичини Skott Smeat трансформувався і сфокусувався на easy-to-cook продуктах. Завдяки вдалому бренд-маркетингу і рекламній кампанії продажі бренду в тоннах виросли втричі, а частка бренду в мережах збільшилась в 1,5 рази.
Також бронзову відзнаку здобув бренд МХП "Апетитна" з кейсом "Ап! І готово" в категорії Influencer Marketing. Команда бренду сконцентрувалась на потребі українців зручно та легко готувати в умовах повномасштабного вторгнення і досягла історичного максимуму продажів бренду в 2023 році. Створили "сезон", який тривав увесь рік, і навчили українців споживати мариновану курятину, завдяки чому вперше в історії з великим відривом випередили мариновану свинину і загалом збільшили категорію. Основні меседжі транслювали через інфлюенсерів, а також через обличчя рекламної кампанії Олексія Дурнєва.
"Примітним є те, що навіть серед кейсів, поданих МХП на Effie Awards Ukraine, нагороди отримали саме ті, що стосуються просування категорії підготовлених до приготування продуктів. Формат ready-to-cook, як і формат ready-to-eat, знаходить все більше відгуку не лише серед споживачів як продукти на полиці, а й як маркетингові кейси серед професійної спільноти. Це ще раз підтверджує, що вектор МХП в бік виробництва продукції з доданою цінністю — правильний", — додає Олег Шмуляєв.
Як кулінарна компанія МХП прагне наповнити тарілку споживача максимально широким асортиментом якісної смачної їжі й розвиває понад 15 продуктових брендів. Цьогоріч бренд-команди МХП реалізували низку успішних кампаній, 6 із них подали на Effie Awards Ukraine 2023. І 5 з 6 кейсів увійшли до шортлиста премії. Крім кейсів, які вибороли нагороди, фіналістами Effie Awards Ukraine 2023 стали: "Наша Ряба" із кейсом "Гомілок вистачить на всіх" у категорії Marketing Disruptors, "Бащинський" із проєктом "Філейні зʼїм першими" у категорії "Продукти харчування", Döner Маркет із кампанією "Шаурма, яку не стрьомно їсти" у категорії "Попадання в цільову аудиторію в медіа кампанії".
Effie Awards Ukraine — щорічна престижна нагорода в галузі маркетингових комунікацій в Україні. У 2023 році до складу журі премії увійшли більш ніж 220 фахівців рекламно-комунікаційної індустрії. Конкурсна програма була представлена 81 категорією — 34 індустріальних та 47 спеціальних. Всі конкурсні роботи пройшли відбір у три етапи суддівства. На першому етапі члени журі обрали фіналістів, а на другому — визначили переможців. Серед нагород конкурсу — 11 золотих, 14 срібних, 21 бронзова, а також гран-прі.
Довідка:
МХП — міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, виробник якісних і смачних продуктів харчування, що покращують життя споживачів. Розвиває понад 15 продуктових брендів, зокрема "Наша Ряба", "Апетитна", "Легко!", "Бащинський", Skott Smeat, LaStrava, РябChick та інші. Спільно з партнерами компанія відкрила по всій Україні 1500 торгових точок різного спрямування. Це мережа магазинів "Мʼясомаркет", заклади смачного безпечного фастфуду Döner Маркет, магазини "Їжа Свіжа", "Наша Ряба".