best-marketing-team-i-try-bronzy-rezultat-mkhp-na-effie-awards-ukraine-2023

Best Marketing Team і три бронзи - результат МХП на Effie Awards Ukraine 2023

 • 22206 переглядiв

Чотири нагороди на Effie Awards Ukraine 2023, престижній премії, що відзначає найефективніші кампанії у сфері маркетингових комунікацій в Україні, отримала компанія МХП, передає УНН.

Команда департаменту створення любові споживачів (Consumer Love Creation, CLC) здобула золото в категорії Best Marketing Team (Найкраща маркетинг-команда) у галузі FMCG (Fast Moving Consumer Goods, товари масового споживання).

Ще три нагороди — бронзові — вибороли успішні кампанії для брендів МХП Skott Smeat і  "Апетитна". Кейс Skott Smeat "Для бургера і не бургера" здобув бронзу одразу у двох номінаціях — "Продукти харчування" та "Розширення асортименту продукту/сервісу". Нагороду такого ж ґатунку в категорії Influencer Marketing отримав кейс "Ап! І готово" від "Апетитної".

"Цьогоріч кампанії, які отримали золото  Effie  Awards  Ukraine, прозвучали не те що на всю Україну — на весь світ. Хто не знає про браслети Азовсталь чи Be Brave Like Ukraine? І це справді дуже потужні соціальні проєкти. Якщо ж говорити тільки про бізнес-кейси брендів, які збільшують продажі, знання, розширення категорії — то кейси брендів МХП по суті визнані кращими. Це результат потужної роботи великої команди, яка щодня досліджує потреби споживачів і пропонує продукти саме для їхньої тарілки. Це одне з важливих завдань МХП як кулінарної компанії", — розповідає Олег Шмуляєв, заступник голови правління МХП з маркетингу.

Бренд МХП Skott Smeat став дворазовим бронзовим призером із кейсом "Для бургера і не бургера" у номінаціях "Продукти харчування" та "Розширення асортименту продукту/сервісу". Бренд 100% фермерської яловичини Skott Smeat трансформувався і сфокусувався на easy-to-cook продуктах. Завдяки вдалому бренд-маркетингу і рекламній кампанії продажі бренду в тоннах виросли втричі, а частка бренду в мережах збільшилась в 1,5 рази.

Також бронзову відзнаку здобув бренд МХП "Апетитна" з кейсом "Ап! І готово" в категорії Influencer Marketing. Команда бренду сконцентрувалась на потребі українців зручно та легко готувати в умовах повномасштабного вторгнення і досягла історичного максимуму продажів бренду в 2023 році. Створили "сезон", який тривав увесь рік, і навчили українців споживати мариновану курятину, завдяки чому вперше в історії з великим відривом випередили мариновану свинину і загалом збільшили категорію. Основні меседжі транслювали через інфлюенсерів, а також через обличчя рекламної кампанії Олексія Дурнєва.

"Примітним є те, що навіть серед кейсів, поданих МХП на Effie Awards Ukraine, нагороди отримали саме ті, що стосуються просування категорії підготовлених до приготування продуктів. Формат ready-to-cook, як і формат ready-to-eat, знаходить все більше відгуку не лише серед споживачів як продукти на полиці, а й як маркетингові кейси серед професійної спільноти. Це ще раз підтверджує, що вектор МХП в бік виробництва продукції з доданою цінністю — правильний", — додає Олег Шмуляєв.

Як кулінарна компанія МХП прагне наповнити тарілку споживача максимально широким асортиментом якісної смачної їжі й розвиває понад 15 продуктових брендів. Цьогоріч бренд-команди МХП реалізували низку успішних кампаній, 6 із них подали на Effie Awards Ukraine 2023. І 5 з 6 кейсів увійшли до шортлиста премії. Крім кейсів, які вибороли нагороди, фіналістами Effie Awards Ukraine 2023 стали: "Наша Ряба" із кейсом "Гомілок вистачить на всіх" у категорії  Marketing Disruptors, "Бащинський" із проєктом "Філейні зʼїм першими" у категорії "Продукти харчування", Döner Маркет із кампанією "Шаурма, яку не стрьомно їсти" у категорії "Попадання в цільову аудиторію в медіа кампанії".

Effie Awards Ukraine — щорічна престижна нагорода в галузі маркетингових комунікацій в Україні. У 2023 році до складу журі премії увійшли більш ніж 220 фахівців рекламно-комунікаційної індустрії. Конкурсна програма була представлена 81 категорією — 34 індустріальних та 47 спеціальних. Всі конкурсні роботи пройшли відбір у три етапи суддівства. На першому етапі члени журі обрали фіналістів, а на другому — визначили переможців. Серед нагород конкурсу — 11 золотих, 14 срібних, 21 бронзова, а також гран-прі.

Довідка:

МХП — міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, виробник якісних і смачних продуктів харчування, що покращують життя споживачів. Розвиває понад 15 продуктових брендів, зокрема "Наша Ряба", "Апетитна", "Легко!", "Бащинський", Skott Smeat, LaStrava, РябChick та інші. Спільно з партнерами компанія відкрила по всій Україні 1500 торгових точок різного спрямування. Це мережа магазинів "Мʼясомаркет", заклади смачного безпечного фастфуду Döner Маркет, магазини "Їжа Свіжа", "Наша Ряба".

Антоніна Туманова

Новини Бізнесу

    Популярні

    Новини по темі

    Best Marketing Team і три бронзи - результат МХП на Effie Awards Ukraine 2023

     • 22206 переглядiв

    "Ми знищимо ХАМАС": Нетаньяху після зустрічі з Блінкеном

     • 27963 переглядiв