Так, Уруський напередодні відвідав військову частину А4104, де заслухав доповідь голів трьох підкомісій з розслідування авіакатастрофи — авіаційної, льотної та технічної.
“На сьогодні можна констатувати, що за результатами дешифрування бортових самописців повністю відновлено трагічний шостий політ літака Ан-26Ш, а також встановлено зміст перемовин, як між членами екіпажу, так і з керівництвом польотів", - написав Уруський.
Також він додав, що "встановлена технічна причина нештатної роботи лівого двигуна та спрацювання датчика падіння тиску по “ИКМ” (вимірювач крутного моменту)". "Це сталося внаслідок відмови у роботі одного з блоків системи управління двигуна", - повідомив Уруський.
"Також розслідування засвідчило наявність грубих порушень, як у виконання польотних завдань, так і в організації польотів загалом", - зазначив голова урядової комісії.
З його слів, наразі урядова комісія з розслідування причин катастрофи літака Ан-26Ш, яка сталася 25 вересня 2020 року у Харківській області, продовжує свою роботу.
"Міністерство оборони України має завершити власне службове розслідування 12 жовтня 2020 року. Після чого матеріали будуть передані до військових комісаріатів і, орієнтовно, після 15 жовтня 2020 року очікується розпочати процес виплат компенсацій сім’ям загиблих", - зауважив Уруський.
Як повідомляв УНН, 25 вересня о 20:45 під Чугуєвом на Харківщині впав літак і загорівся. Всього на борту повітряного судна перебувало 27 осіб — члени екіпажу, курсанти і офіцери Харківського університету Повітряних Сил ЗСУ ім. Кожедуба: 25 загинули на місці, один із курсантів помер наступного від отриманих опіків. Ще одна людина наразі перебуває на лікуванні.