"Український клуб нерухомості" і компанія Quadrate 28 Sales протестували 100 житлових комплексів і склали рейтинг кращих центрів продажів ЖК у кожному з трьох сегментів: економ, комфорт і бізнес - а також визначили головні проблеми в роботі відділів продажів. Серед переможців у різних номінаціях - відділи продажів ЖК Manhattan і ЖК "Медовий".
Директор департаменту продажів і маркетингу ХК "Київміськбуд" Тетяна Маркова розповіла, що досягати високої якості спілкування з клієнтами менеджерам компанії допомагає внутрішній відділ якості контролю комунікацій.
"Відділ якості вибірково аналізує кілька консультацій протягом контрольного періоду на відповідність стандартам компанії. Результати даного аналізу включені в систему мотивації, тобто впливають на розмір оплати продавця. Це дозволяє підтримувати високий рівень якості обслуговування клієнтів", - підкреслила Тетяна Маркова.
Цього року аудитори оцінювали роботи менеджерів за наступними критеріями:
• якість первинного контакту;
• використання технік продажів, запрошення на зустріч;
• рівень проведення зустрічей, екскурсії на об'єкт, якість презентації;
• оцінка дзвінка за рішенням після зустрічі;
• комунікація з клієнтом через відмову, робота з запереченням.