Apple, схоже, відклала свої плани щодо впровадження підписки на апаратне забезпечення для iPhone, через економічну недоцільність, пише УНН з посиланням на Bloomberg.
Деталі
Apple припинила розробку сервісу підписки на iPhone, повідомляють джерела видання. Концепція такого сервісу вперше з’явилася у 2022 році. Вона передбачала можливість щомісячної оплати за користування iPhone, фактично орендуючи пристрій із правом оновлення до нової моделі після її випуску. Проте запуск, запланований на той же рік, було відкладено через проблеми з програмним забезпеченням і юридичними питаннями.
Сервіс підписки Apple мав певну схожість із програмою iPhone Upgrade Program, яка діє з 2015 року. У межах цієї програми клієнти укладають дворічний контракт на щомісячні платежі, починаючи з $39,50 на місяць для iPhone 16 (128 ГБ). Після 12 платежів вони можуть оновити пристрій, підписавши новий контракт, або завершити план і стати повноправними власниками телефону.
На відміну від iPhone Upgrade Program, запланований сервіс підписки Apple був побудований на моделі оренди, яка передбачала повернення пристрою після закінчення терміну договору без можливості викупу.
Нагадаємо
Вперше за довгий час Apple Watch втратили позицію лідера на ринку носимих пристроїв. Хоча з виходом нової моделі Series 10 смартгодинники Apple тимчасово повернулися на перше місце у третьому кварталі 2024 року.