13-godin-u-pekli-vam-zabezpecheno-golova-tsk-zaproponuvala-naglyadoviy-radi-ukrzaliznitsi-pokatatisya-v-poyizdi-bez-konditsioneriv

“13 годин у пеклі вам забезпечено”: голова ТСК запропонувала Наглядовій Раді “Укрзалізниці” покататися в поїзді без кондиціонерів

 • 25474 переглядiв

На днях вона разом з колегами з ТСК побувала в пасажирському депо в Харкові і з’ясувала, чому не працюють кондиціонери там, де вони є та чому людей змушують сідати у розпечені, а не прохолодні вагони.

Цитата

“Почитала цікаві рекомендації „Укрзалізниці“: як вижити в вагонах-душогубках в аномальну спеку. Серед іншого українцям радять купувати квитки у вагонах з кондиціонерами, а де кондиціонерів немає — повинні (тут якось не впевнено сказано в релізі) відкриватися вікна.

Крім того в „Укрзалізниці“ відзначили, що максимальна температура у вагонах з кондиціонерами не повинна перевищувати 26 градусів, але може бути більше на початку подорожі, оскільки кондиціонери включаються при відправленні і вагонам потрібно час, щоб охолонути — приблизно 20 хвилин.

Ми вчора з колегами з ТСК якраз побували в пасажирському депо в Харкові. І все, що розповідає „Укразлізниця“ — трішечки не так.

По-перше, тільки в цьому депо 110 вагонів з кондиціонерами. Але 36 з них до цих пір не заправлені газом для охолодження. Тобто кожен 3 вагон має кондиціонер, але їде як душогубка.

По-друге, ось ці 20 хвилин, які потрібні нібито для охолодження вагонів — це теж досить дивна річ. Наша ТСК встановила, що жоден вагон не підключається до охолоджуючих колонок перед рейсами, хоча їх достатньо для того, щоб кожен пасажир сів в прохолодний вагон”, — зазначила вона.

Додамо

Гришина запропонувала членам Наглядової Ради “Укрзалізниці” покататися найдовшим залізничним маршрутом Ужгород -Лисичанськ в вагоні без кондиціонера і “бажано з тими дерев’яними рамами вікон, що не відкриваються”.

“13 годин у пеклі Вам забезпечено”, — наголосила вона.

Голова ТСК додала, що за останні півроку вона з колегами побачила багато і зрозуміло, що розруха на залізниці — це накопичувальний ефект останніх п’яти років. І основні причини такої ситуації — корупція, некомпетеність та недбалість.

“Але є речі, що неможливо списати на попередників, які замість сьогоднішнього керівництва заправляти кондиціонери точно не будуть.

Тому дорогі (в прямому сенсі слова) керівники „Укрзалізниці“, прийміть будь ласка термінові заходи і не знущайтесь над людьми: підніміть людям зарплату, припиніть корупцію, забезпечте людей спецодягом та матеріалами для роботи, перевірте заправку кондиціонерів, підключення вагонів до охолоджуючих колонок перед рейсами! Це цілком у ваших силах! Поки ви всі ще на керуючих посадах”, — підкреслила Гришина.

Нагадаємо

ТСК Верховної Ради з питань критичного стану “Укрзалізниці” створена у січні цього року. За цей час зокрема:

— визнано некомпетентним і рекомендовано звільнити правління компанії та членів Наглядової Ради
— визнано неефективною роботу НАБУ за напрямком боротьби з корупцією на залізниці.

Офіційний звіт ТСК представить публічно у липні.

Українські Національні Новини

Суспільство

    Популярні

    Новини по темі

    "Вест Хем" прийняв рішення по долі Ярмоленка в клубі – ЗМІ

     • 132353 переглядiв

    Хокей: визначився перший учасник фіналу Кубку Стенлі

     • 14468 переглядiв

    Міжнародні експерти назвали нешкідливу дозу м'яса

     • 61420 переглядiв