"За даними роздрібного аудиту, частка українського вина поступово зростає з 2012 року і за фактом 2016 року становила близько 83%. При цьому, варто зазначити, що незважаючи на всі позитивні чинники, обсяг ринку українського вина без урахування Криму плавно знижується, і за фактом в 2016 році оцінюється в 100 млн д літрів, що приблизно на 15% менше, ніж у 2013 році. Також, згідно з даними Держстатистики, виробництво вина, у 2016 році в порівнянні з 2015 роком скоротилося на 3%. Тобто, незважаючи на те, що всі передумови є для того, щоб українське вино розвивалося, ринок всупереч скорочується", - написав він.
За словами О.Безуглого, кількість позицій українських вин у супермаркетах України продовжує скорочуватися. Однією із причин є заміна вітчизняного вина імпортним, зауважив він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці почали споживати більше пива та вина
"Безумовно, з огляду на зростання реальних витрат населення багатьом українцям зараз не до вина, але скороченню ринку додатково сприяє не дуже раціональна політика найбільших мереж в Україні, які скорочують кількість позицій українських вин і роблять акцент на імпорті. Окремі рітейлери скоротили кількість українських вин за останні 5 років в 2 рази. При цьому, загальна тенденція свідчить про те, що асортимент українського вина в супермаркетах скоротився в середньому на чверть", - написав він.
Водночас О.Безуглий переконаний, що український ринок вина "приречений" на успіх. Адже якість вітчизняної продукції покращується, асортимент стає більш різноманітним, а ціна – доступнішою. Усі ці фактори є наслідками посиленої конкуренції між виробниками сьогодні, відзначив він.
"У поточній ситуації українським виробникам стає тісніше, але посилення конкуренції є хорошим фактором для розвитку ринку і споживача зокрема. Якість українського вина поліпшується, асортимент стає ще більш різноманітним, ціна доступніше, і без всяких сумнівів, ринок українського вина приречений на успіх", - резюмував він.
Нагадаємо, за словами О.Безуглого на українському ринку зростає кількість псевдо-імпортного вина.