Цитата
“Наступного тижня ми плануємо запустити марку “Русский военный корабль… ВСЕ”. Завтра оголосимо деталі. Наступного тижня буде вже 40 днів, як він потонув. Це якраз гарна дата, щоб відсвяткувати подію запуском наступної марки”, – сказав гендиректор.
Деталі
Він зазначив, що буде випущено 5 мільйонів примірників. Марка буде продаватися на п’яти майданчиках, зокрема міжнародних.
Окрім цього, Укрпошта працює над випуском марки, присвяченої групі Kalush Orchestra, які виграли “Євробачення–2022”.
“Щодо марки з групою Kalush Orchestra, дійсно, будемо працювати і з ними, і з Євробаченням, оскільки треба враховувати права інтелектуальної власності”, – зазначив він.
Окрім цього, триває голосування щодо того, яка марка стане наступною. Смілянський повідомив, що зараз там віддано понад 700 тисяч голосів за один з п’яти варіантів.
Серед варіантів: марка “Героям Слава”, присвячена ЗСУ; “путін, москва палає – Гаага чекає”; всім відоми пес Патрон; пісня “Червона Калина” і “Добрий вечір, ми з України”.
“Далі плануємо випускати марки, присвячені героям цієї війни. Це професії – військові, лікарі, залізничники, листоноші, міста-герої, які заслуговують на окрему серію. Є багато планів”, – додав гендиректор.
Додамо
Українці можуть долучитися до опитування в застосунку "Дія" і обрати нову воєнну марку країни.