За даними журналістів, найбільш активно в кулуарах обговорюються кандидатури першого заступника міністра та голови наглядової ради "УЗ" Євгена Кравцова, колишнього керівника компанії Олександра Завгороднього, членів правління Сергія Михальчука та Ремігіуша Пашкевича.
На думку журналістів, всіх чотирьох фігурантів списку об'єднує той факт, що до їх призначенням на посади в "Укрзалізниці" тим чи іншим чином нібито був причетний таємничий "куратор" транспортної галузі від Адміністрації Президента Михайло Бейлін. Журналісти наводять коротку характеристику кожного з кандидатів, підкреслюючи при цьому, що призначення жодного з них не призведе до реформ в "Укрзалізниці".
Так, Ремігіуш Пашкевич "є людиною якогось громадянина Росії Станіслава Лєснікова, "смотрящего радника" від російських перевізників в "УЗ". "З корупційних схем на Пашкевича нібито зав'язані незаконні підключення до енергосистеми "Укрзалізниці", за які збирається "чорний нал". Саме частину цієї схеми недавно викрила СБУ. Однак сам Пашкевич в зведеннях не фігурував", - підкреслює видання.
Ще один кандидат - Олександр Завгородній - залізничник з 20-річним стажем, "від сохи". Він уже був виконуючим обов'язки голови "УЗ" при міністрі Андрію Пивоварському. При цьому саме при Завгородньому в "Укрзалізницю" почали впроваджувати людей скандального екс-глави Держінвестпроекту Владислава Каськіва, яких - за "збігом" - також називають наближеними до згаданого росіянина Лєснікова. Також видання нагадує, що фірма сина і брата Завгороднього регулярно брала участь в тендерах "Придніпровської залізниці", в тому числі, з будівництва вокзальних вузлів, а також з обслуговування шляхів.
З кінця 2000-х ще при Михайлові Костюку заступнику гендиректора "УЗ" був і нинішній член правління Сергій Михальчук. Його прямо називали представником інтересів братів Дубневичів. Згідно з даними ЗМІ, Михальчук здійснює контроль над будівельним департаментом, департаментом пасажирських перевезень, сектором промислового виробництва (кар'єри, заводи ЗБК і т.д.), і звичайно ж, над департаментом закупівельної роботи.
Найбільше шансів очолити правління "Укрзалізниці", за даними видання, у нинішнього глави спостережної ради "УЗ" і першого заступника міністра інфраструктури Євгена Кравцова.
"Як юрист він починав працювати в компанії Asters, раніше відомої як "Шевченко, Дідковський і партнери" того самого скандального екс-міністра екології Ігоря Шевченка. Там же в цей же час працював радником відомий Михайло Бейлін. За словами екс-заступника міністра інфраструктури Володимира Шульмейстера, Кравцова в міністерство і на "УЗ" просував міністр внутрішніх справ Арсен Аваков. А недоторканність молодого чиновника повинна була стати умовою призначення на міністерську посаду Володимира Омеляна, який змушений був піти на таке кадрове рішення. Ключовою місією менеджера на етапі приходу в "УЗ" нібито був розпродаж непрофільних активів", - пишуть журналісти. Вони також наводять розширені коментарі Шульмейстера про інші схеми Кравцова.
"Уже сьогодні ясно, що жоден з перерахованих кандидатів не проявив себе як реформатор або потенційно може бути готовий міняти "УЗ" на краще як для пасажирів, так і для клієнтів вантажних перевезень. Фінансові показники, швидше за все, будуть "домальовані" за рахунок невиконання в повному обсязі своїх зобов'язань перед контрагентами", - резюмує видання.