Так, мова йде про дві алкогольні новинки блакитного кольору - CAPRIZO Azzurro Perla і CAPRIZO Azzurro. Обидва напої - ігристі, з ароматом чорниці.
Що стосується CAPRIZO Azzurro Perla - напій, крім чорниці, поєднує в собі екстракт винограду, і має перламутрове мерехтіння.
"Такий "космічний" ефект переливу перлів в пляшці досягається за рахунок додавання харчового барвника, який використовується в кондитерській галузі і не впливає на смак напою", - розповіли в PRIME.
Обидві новинки входять до складу нової лінійки винних газованих напоїв CAPRIZO. В цілому, колекція представлена чотирма видами напоїв: з ароматом чорниці (CAPRIZO Azzurro і CAPRIZO Azzurro Perla), зі смаком полуниці (CAPRIZO Bianco) і з нотами персика (CAPRIZO Pesca).
У компанії підкреслюють, що технологія виготовлення кольорових винних напоїв - не проста. Як і пошук ідеального поєднання компонентів, над яким технологи лікеро-горілчаного заводу працювали практично два роки.
"Рецепт виготовлення винних напоїв, тим більше - трендового блакитного кольору, ми тримаємо в секреті. Зазначу лише, що для виробництва напоїв з нової лінійки на ЛГЗ PRIME був обладнаний окремий цех. А на пошук ідеального поєднання компонентів пішов не один десяток проб", - розповів технолог ЛГЗ PRIME.
Нагадаємо, як повідомлялося в УНН, у німців і українців виявилися схожі уподобання в їжі та напоях.