ukenru
u-mkhp-nazvali-bezpidstavnimi-zvinuvachennya-amku

У МХП назвали безпідставними звинувачення АМКУ

 • 14341 переглядiв

КИЇВ. 13 листопада. УНН. Підвищення цін на курятину в липні-серпні 2017 року було обумовлене об'єктивними причинами. Про це повідомили в агрохолдингу "Миронівський хлібопродукт" (МХП) у відповідь на заяву Антимонопольного комітету України (АМКУ) про нібито необґрунтоване підвищенні цін на курятину, передає УНН.

У МХП підкреслили, що в опублікованих на сайті АМКУ звітах за 2017 і 2018 роки комітет не характеризує агрохолдинг як компанію, що має монопольне становище на ринку реалізації курячого м'яса.

"При цьому підвищення цін на курятину в липні-серпні 2017 року обумовлене об'єктивними причинами, про що АМКУ був проінформований у відповідь на свої вимоги", - заявили в МХП.

У відповідь на заяву АМКУ про те, що агрохолдинг практикує обмежувальну торговельну політику щодо дистриб'юторів, субдістрібьюторов і партнерів, в МХП підкреслили, що компанія строго дотримується чинного законодавства, в тому числі і закону України "Про захист економічної конкуренції".

"МХП діє в рамках законодавства України і Торговою політики МХП при реалізації курятини і ніколи своїми діями не обмежував права інших учасників ринку вільно вибирати собі партнерів, а також не нав'язував іншим учасникам ринку власних правил поведінки", - відзначили в агрохолдингу.

У МХП додали, що протягом останніх трьох років компанія активно комунікує з АМКУ, оперативно надаючи всю запитувану комітетом інформацію.

"МХП максимально сприяє і буде сприяти посадовим особам АМКУ в проведенні об'єктивного і всебічного розслідування і надавати необхідні дані", - йдеться в заяві компанії.

Нагадаємо, ціни на ринку курятини АМКУ вивчає вже другий рік поспіль, з 2018, періодично звинувачуючи птахівників в ціновій змові. Втім, експерти такі заяви Антимонопольного комітету спростовують і вказують на об'єктивне зростання цін в 2017 році, який торкнувся не тільки ринку курятини.

Фахівці наводять перелік товарів і послуг, які подорожчали в 2017 році і вплинули на збільшення собівартості виробництва курятини:

- зростання цін на корми на 17%;
- зростання цін на комунальні послуги на 10%;
- зростання цін на паливно-мастильні матеріали на 30%;
- підвищення заробітних плат в секторі більш ніж на 25%;
- знецінення національної валюти по відношенню до євро більш ніж на 20% (а це прямий вплив на вартість ветеринарних препаратів, вітамінів, кормових добавок, обладнання, що закуповується переважно в європейський виробників).

Також нагадаємо, раніше АМКУ звинувачував в картельній змові супермаркети і автозаправки. Однак, обидві справи програв в суді

Українські Національні Новини

Економіка