"Ми майже не створюємо жодних додаткових систем. Для бюджету це також не буде коштувати майже нічого. Що ми робимо – ми на акцизній марці, яка ліпиться на пляшці, ми будемо там розміщувати штрих-код. Попросимо супермаркети і магазині, які продають ці пляшки, за допомогою того самого обладнання, яке в них вже зараз є, пікати двічі – один раз пляшку, один раз акцизну марку", - наголосив Дубілет.
За його словами, номер акцизної марки буде розміщуватися автоматично в чек з вартістю нуль гривень.
"Таким чином податкова буде отримувати в режимі онлайн інформацію про те, які марки активуються, а які деактивуються", - зазначив Дубілет.
Як повідомлялося в УНН раніше, Кабінет міністрів України планує не пізніше 1 травня запровадити електронну акцизну марку.