Очікується, що лише 2019 року 230 мільйонів предметів одягу залишаться нереалізованими в німецькій роздрібній та онлайн-торгівлі. На такі обсяги вказує оприлюднене в неділю, 10 листопада, дослідження, проведене виданням Welt am Sonntag.
Автори дослідження спиралися на показники ринку, наведені дослідницькою фірмою Euromonitor International, згідно з якими в 2019 році на німецькому ринку моди пропонуватимуть близько 2,3 мільярда одиниць одягу. За оцінками експертів галузі, до десяти відсотків з них, тобто близько 230 мільйонів штук, залишаться непроданими в роздрібній торгівлі, попри зниження цін та інші підходи щодо реалізації у торгових точках.
Подальша доля непроданих одиниць одягу - потрапити на заводи з переробки і спалювання сміття або опинитися в магазинах секонд-хенду в країнах за межами ЄС, доводять автори дослідження.
Нагадаємо, у Києві виявили контрабанду брендового одягу на понад 100 мільйонів гривень.