Деталі
Як пише Bloomberg, мета введення платних функцій — знизити залежність Twitter від рекламних доходів.
За словами колишніх співробітників компанії, Twitter давно розглядає можливість ввести платні послуги. Зокрема, у 2017 році соцмережа проводила опитування з приводу передплати на Tweetdeck, але в підсумку тестувати цю функцію не стали.
Раніше від введення підписки Twitter зупиняло в тому числі те, що соцмережі-конкуренти (наприклад, Facebook) подібних кроків не робили, і те, що це стало б зрадою ідеї вільного і відкритого сервісу, якої дотримується засновник Twitter Джек Дорсі.
Доповнення
Видання склало список функцій, які Twitter може зробити платними, виходячи з опитувань соцмережі і заяв її топ-менеджменту:
- відключення реклами в стрічці;
- підписка на Tweetdeck (Додаток, який допомагає переглядати одночасно декілька стрічок Twitter і управляти власним аккаунтом. Twitter купив Tweetdeck в 2011 році — ред.);
- функція “Скасувати відправку”;
- підписка на ексклюзивний контент (В цьому випадку користувачі Twitter зможуть обмежувати доступ до деяких твітів. Приховані пости будуть доступні лише власникам платної підписки на аккаунт — ред.);
- можливість завантажувати відео більшої тривалості або кращої якості;
- верифікація аккаунта для бізнесу;
- підписка на розширену аналітику;
- можливість вибрати колір профілю, стікери і хештеги.