За її відомостями, цей процес почався, коли Facebook намагалася завоювати домінуюче становище серед соцмереж, і торкнувся такі компанії, як Apple, Microsoft, Amazon і Samsung. Як зазначає видання, укладені угоди ставлять під сумнів дотримання компанією Марка Цукерберга власних правил захисту даних користувачів і вимог Федеральної комісії з торгівлі США.
Зокрема, виробники смартфонів отримали доступ до даних не тільки користувачів соцмережі, але і їхніх друзів, причому без згоди останніх. Блокування функції “поділитися” допомагає не завжди, з’ясувала The New York Times.
Як повідомляв УНН, американська корпорація Google не буде продовжувати з Пентагоном контракт на участь в програмі, яка передбачає застосування штучного інтелекту для підвищення точності наведення бойових безпілотників.