За словами представників відомств: зусилля включають використання соціальних мереж і підтримуваних державою російських ЗМІ, таких як RT, для підтримки дружніх до РФ та критичних до ЄС партій.
Зокрема, зусилля були спрямовані на молодь. У деяких випадках мета полягає в тому, щоб просто посіяти сумніви у важливості Європейського парламенту і скоротити явку на вибори, які призначені на 23-26 травня. Високопоставлені представники розвідки підкреслили, що зусилля Росії на сьогоднішній день менш помітні, ніж на президентських виборах в США в 2016 році або на виборах у Франції в травні 2017 року.
Як повідомляв УНН, у Канаді очікують на спроби впливу іноземних країн, зокрема Росії, на організацію парламентських виборів у жовтні цього року.