“Сьогодні Україна має великі проблеми саме з ідеологією оцінювання — воно каральне. В Новій українській школі буде створено стимулюючу систему — де досягнення підкреслюватимуться на рівні з помилками. При цьому ми не зніматимемо оцінювання у початковий школі повністю. 1-2-ий клас має бути без оцінок, але в 3-4-му діти мають звикати до бальної системи,” — сказала міністр.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Видавництва надаватимуть МОН електронну версію підручників
Щоб засвоїти нові методики викладання, підходи до оцінювання та інші елементи нової школи, напередодні старту реформи у першому класі 22 тис. учителів, що братимуть першачків, пройдуть комплексне перенавчання.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Уряд збільшить видатки на освіту
Очільниця МОН також додала, що компетентнісний підхід, який є одним із основних елементів НУШ, неможливо впровадити без змін підходів до оцінювання та вимірювання знань учнів. У створенні компетентнісних завдань для ЗНО має допомогти проведення міжнародного дослідження PISA, що проходитиме в Україні у 2018 році.