ukenru
shantal-boumen-boylz-yak-shtuchniy-shtuchniy-intelekt-i-noviy-instrumentariy-minyayut-pr

Шанталь Боумен-Бойлз: як штучний штучний інтелект і новий інструментарій міняють PR

 • 17431 переглядiв

КИЇВ. 27 лютого. УНН. Свою участь як спікера XVIII Міжнародного PR-Фестивалю підтвердила Шанталь Боумен-Бойлз, керівний партнер британського комунікаційного агентства Finn Partners.

Організатори повідомили, що закордонна гостя Міжнародного PR-Фестивалю розповість, як нові технології, у тому числі штучний інтелект і можливості digital-інструментарію, змінюють індустрію публічних комунікацій і PR у всьому світі, а також про ризики та виклики, які стоятимуть перед суспільством і компаніями.

«Безліч технологічних компаній – як малих, так і великих – розробляють системи та технології, не враховуючи етичні принципи. Якщо ми як міжнародне професійне співтовариство не розробимо загальновизнані в усьому світі стандарти для створення, надання та регулювання технологій комунікації, то зіштовхнемося з реальним ризиком. Кількість неправдивої інформації продовжуватиме безперешкодно зростати, ще більше спотворюючи політичні, соціальні й економічні відомості», — розповіла про тематику свого виступу в Києві спікер Міжнародного PR-Фестивалю Шанталь Боумен-Бойлз.

Шанталь має більш ніж 20-річний досвід управління комунікаційними та маркетинговими програмами для організацій, які бажають поліпшити свою репутацію у Великобританії, Європі й у всьому світі. Протягом багатьох років вона працювала в широкому спектрі галузей, включаючи туризм, технології, вплив на соціальне середовище, уряд, фінансові послуги, енергетику та споживчі товари. Є автором комунікаційних інтегрованих кампаній для таких гігантів, як Shell і British Telecom, а також очолювала відділи міжнародних комунікацій у компаніях Waggener Edstrom, Burson Marsteller і Golin Harris, працювала в ICO Global Communications і The Richbell Group.

Тут у Facebook завжди можна в режимі реального часу першими дізнаватися про найсвіжіші новини щодо підготовки Фестивалю та його спікерів. А реєстрація для участі в найяскравішій і найзмістовнішій професійній тусівці року — за посиланням тут на сайті XVIII Міжнародного PR-Фестивалю.

Міжнародний PR-Фестиваль — це щорічні унікальні зустрічі провідних професіоналів галузі.

Невід'ємна частина Міжнародного PR-Фестивалю — церемонія вручення найбільш престижних професійних премій у сфері репутаційного менеджменту за підсумками Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти».

Партнери XVIII Міжнародного PR-Фестивалю: Global Spirits, АТБ, Henkel, MOLLY GREEN flor & design, Yves Rocher, Forward Bank, PepsiCo Ukraine, IQOS, Philip Morris Ukraine, група компаній PrintStore Group, European Business Association, American Chamber of Commerce, ТМ «SHNUROK».

Медіапартнери XVIII Міжнародного PR-Фестивалю: «Практика влади», УНН, M!ND.ua, телеканал «112 Україна», холдинг Znaj Media, delo.ua, MMR.

 

Українські Національні Новини

Новини Бізнесу