"Я буду подавати законопроект, в якому будуть чітко прописані правила користування автомобілями із іноземною реєстрацією на території України. Орієнтовно, це буде виглядати наступним чином: чим старіша машина - тим більший акциз має бути сплачений під час реєстрації.
Якщо ти маєш машину 90-х років, яку ти купив за 500 євро у Польщі чи Німеччині - то заплати, будь ласка, 2,5 тис. євро за її реєстрацію. Якщо авто 2005 року - має бути сплачено десь 40% від вартості, якщо 2010 року і вище - десь 30% вартості. Наголошую, суми поки що умовні. Але за такою діаграмою ми маємо дійти до фінішу", - розповів він.
Проблема автомобілів з іноземною реєстрацією буде вирішена найближчим часом, пообіцяв нардеп.
"І тут важливо, щоб власники авто, які купили автомобілі і сплатили всі податки, не залишились дискримінованими по відношенню до тих, хто завозить "євробляхи", - підкреслив він.
Нагадаємо, днями голова комітету ВР з питань податкової і митної політики Ніна Южаніна заявила, що питання про легалізацію "євроблях" буде на порядку денному лише після узгодження захисту вітчизняного ринку.
Серед тих, хто категорично проти легалізації "євроблях" - член цього ж комітету, народний депутат від групи "Відродження" Дмитро Святаш, який лобіює інтереси автокомпаній "АІС", що належать йому та Василю Полякову, вважають у "АвтоЄвроСилі".
Активісти стверджують, що чиновники лише на словах піклуються про захист вітчизняного авторинку - насправді ж жоден з них українськими авто не користується. Тому в "АвтоЄвроСилі" висунули ультиматум: або нардепи легалізовують "євробляхи", або пересідають на "Славути".