proyekt-chernigivuysya-okhopiv-za-pershiy-misyats-ponad-1-mln-ukrayintsiv

Проєкт "Чернігівуйся" охопив за перший місяць понад 1 млн українців

 • 18502 переглядiв

Кількість шанувальників проєкту досягає 10 тисяч. Відомі блогери і лідери громадської думки підтримали ініціативу в Facebook. Національні та регіональні медіа також розповіли про проєкт "Чернігівуйся" .

"Цей проєкт створили закохані в Чернігів люди, які тут народились та виросли, живуть і працюють, або просто побували в місті один раз і залишили в ньому частинку свого серця, щоб повертатися знову та знову. Ми хочемо показати красу та душу Чернігівщини, її силу й мудрість, багату й дивовижну історію, що налічує понад тисячу років. Це місто варто відвідати кожному, хто хоче краще знати та розуміти Україну, заряджатися життєвою енергією й отримати море позитивних емоцій, які наповнюють змістом наші будні й дають стимул для нових звершень", - йдеться на сайті проєкту.

Ідею запропонував український бізнесмен, родом з Чернігівщини, генеральний директор аграрноі компаніі ІМК та президент асоціації "Український клуб аграрного бізнесу" Алекс Ліссітса. Його підтримав міський голова Чернігова Владислав Атрошенко.

"Наша мета - привернути увагу українців і, зокрема, киян до Чернігова як до туристичного міста. Бажання створити з Чернігова ідеальне місце для туру вихідного дня виникло давно. Всього 140 км, 1,5-2 години на авто, або ж трохи більше автобусом - і ви у місті, яке оповите історією та любов'ю. Усю красу Чернігова: тисячолітні легенди, вікові традиції, багату культуру, європейську свіжість сучасних вулиць, кафе і ресторанів і, звісно, "інстаграмні місця" - розкриває новий проект "Чернігівуйся". Розвиток регіонального туризму - глобальне завдання в Україні. Їм переймається Державне агентство розвитку туризму. Але й такого роду ініціативи не будуть зайвими. Я впевнений, що за участю бізнесу досягти спільної мети можна скоріше. Регіони нашої країни мають величезний потенціал для розвитку з точку зору галузі гостинності і залучення туристів як українських, так і з-за кордону", - зазначив Алекс Ліссітса.

Розробку концепції та структури проєкту взяло на себе креативне агентство @Zubarewa sustainability & communication, що спеціалізується на створенні креативних, соціально-значущих програм.

"Через наші проєкти ми прагнемо показати їх соціальну роль для людей, міста, країни в цілому. "Чернігівуйся" не виняток - це легкий, повітряний проєкт про любов до України та її історії. Подорожі та яскраві враження, які можна отримати, не виїжджаючи з країни. Його створили зачаровані містом люди, а ми лише допомогли втілити їх пристрасть у життя", - зазначила Олена Зубарєва, засновниця агентства Zubarewa sustainability & communication.

Українські Національні Новини

Суспільство

    Популярні

    Новини по темі

    Бенкет під час чуми: одесити дали оцінку владі Труханова

     • 14119 переглядiв

    В роботі месенджера Telegram стався збій

     • 18901 переглядiв

    Поліція затримала чоловіка, який пошкодив "міст Кличка"

     • 24787 переглядiв