Деталі
Так, сукупний обсяг продажів озброєнь дев'яти російських компаній, що входять в топ-100, знизився з 28,2 млрд доларів у 2019 році до 26,4 млрд доларів у 2020 році.
Згідно з аналізом SIPRI, це говорить про продовження тенденції до зниження, що спостерігається з 2017 року, коли продажі зброї російськими компаніями, що входять в топ-100, досягли свого піку.
Повідомляється, що одне з найбільш різких скорочень продажів зброї серед компаній, що входять в топ-100, було зафіксовано саме за російськими компаніями. Це збіглося із закінченням державної програми озброєнь на 2011-20 роки і затримками в графіках поставок, викликаними пандемією.
Так, у російських "Алмаз-Антея" і Об'єднаної суднобудівної корпорації продажі зброї впали на 31% і 11% відповідно. Водночас Об'єднана авіабудівна корпорація збільшила продажі озброєнь на 16%.
Додамо
Як писав УНН, в цілому продажі зброї і військових послуг 100 найбільших компаній галузі в 2020 році становили на 1,3% більше в реальному вираженні в порівнянні з попереднім роком. Загальний обсяг продажів 100 найбільших компаній в 2020 році сягнув 531 мільярда доларів.