"Не бійся мріяти" - гасло Євробачення стало основою для створення логотипу.
"Трикутник, одна з найдавніших фігур в світі, є наріжним символом, використовуваним повсюдно в мистецтві, музиці, космології і природі, представляючи зв'язок і творчість. Коли трикутники з'єднуються і об'єднуються вони стають новою єдиною сутністю, що відбиває нескінченне зоряне небо, оскільки зірки майбутнього збираються разом в Тель-Авіві на Конкурс Пісні Євробачення 2019 року ", - пояснили задумку творці логотипу.
На логотипі зображені два золотих трикутника і одна така ж фігура, що підсвічується контуром, об'єднані в формі зірки. Вона повторює силует сцени конкурсу, розробленої німецьким художником Флоріаном Відер. Створила логотип студія Адама Файнберга.
Напонмім, в пісенному конкурсі "Євробачення-2019", який відбудеться в Ізраїлі, візьмуть участь представники 42 країн.