З сьогоднішнього дня, першого грудня для певних груп підприємців відновлюються податкові перевірки. Також відбудуться зміни при оформленні гуманітарної допомоги, пише УНН.
До кого можуть прийти податківці
Документальні планові податкові перевірки в першу чергу стосуються:
– підприємців, що здійснюють реалізацію підакцизної продукції;
– представників бізнесу у сфері організації та проведення азартних ігор;
– платників податків, які надають фінансові, платіжні послуги;
– нерезидентів, які здійснюють в Україні діяльність через відокремлені підрозділи, постійні представництва та/або відокремлені підрозділи.
При цьому продовжено мораторій на перевірки для фізичних осіб-підприємців І та ІІ груп. А також для підприємців, податковою адресою яких є тимчасово окуповані території та території активних і можливих бойових дій. Зокрема, це стосується Донецької, Луганської Запорізької та Херсонської областей.
Гуманітарна допомога в електронному вигляді
Для того, щоб завезти в Україну гуманітарну допомогу з 1 грудня діятиме новий алгоритм. Який передбачає наступні етапи:
– реєстрація в Автоматизованій системі за допомогою електронного підпису;
– внесення переліку товарів, які планується завозити. Після цього автоматично формується декларація;
– завезення допомоги;
– звіт про її розподіл.
На час перехідного періоду до 1 квітня 2024 року паперові декларації теж будуть дійсними.
Зміни у призначенні виплат ВПО
Також варто нагадати, що у листопаді Кабмін вніс деякі зміни щодо призначення виплат ВПО. Зокрема:
– особи, які після 1 серпня 2023 змушені були повторно покинути свої домівки через примусову евакуацію зможуть отримувати допомогу протягом ще шести місяців;
– особи, які звертаються вперше за допомогою та перебували за кордоном понад 30 днів, можуть звертатися за призначенням виплат через 15 робочих днів після повернення в Україну. Це стосується тих, хто звертається за виплатами вперше;
– ВПО отримуватимуть виплати три місяці після дати завершення бойових дій або тимчасової окупації у населених пунктах, із яких вони виїхали.