politsili-peretvorili-sotsiologiyu-na-instrument-propagandi-politolog

Політсили перетворили соціологію на інструмент пропаганди – політолог

 • 18982 переглядiв

"Сьогодні та зараз політизація на місцевих виборах надзвичайна, такої на виборах ніколи не було. Сьогодні потужні політичні гравці на прикладі місцевих виборів намагаються продемонструвати, що настрої суспільства не відповідають тому політичному розкладу, який є у Верховній Раді. Тому гроші вкинуті величезні, компанія дуже брудна і чорна – і можливо все", - розповів Кочетков.

Політолог наголосив на необхідності послуговуватись рейтингами відомих соціологів із репутацією, а також враховувати вплив на процес величезних ресурсів для "брудних" кампаній.

"З мером Чернігова, наприклад, достатньо типова ситуація. Людина хоче залишитися на другий термін, і вона буде використовувати всі можливості, які є – адміністративні в тому числі. Бо на місцях є для цього бюджети, використовувати бізнес, який працює на місцеву владу, і в такому випадку шанси залишитися у нього високі", - зазначив експерт.

Політолог також упевнений, що невиконані обіцянки на місцевих виборах – негативний фактор для рейтингу, але його з легкістю можуть нівелювати гроші та брудні піар-технології.

Нагадаємо, раніше УНН писав, що один із найбагатших мерів України Владислав Атрошенко балотуватиметься на другий термін у Чернігові.

При цьому аналітичний портал "Слово і діло", який аналізує обіцянки політиків і ступінь їх реалізації, підрахував, що чинний мер Чернігова не виконав за час своєї каденції майже половини своїх передвиборчих обіцянок мешканцям міста.

Українські Національні Новини

Політика

    Популярні

    Новини по темі

    Киянин отримав вирок за вбивство собаки

     • 11811 переглядiв