ukenru
politichni-zvyazki-virobnikiv-kharchovoyi-produktsiyi-ne-zabezpechuyut-yim-privileyovane-stanovische-u-razi-perevirok-v-lapa

Політичні зв'язки виробників харчової продукції не забезпечують їм привілейоване становище у разі перевірок – В.Лапа

 • 12784 переглядiв

КИЇВ. 15 грудня. УНН. Держпродспоживслужба перевірятиме виробників харчової продукції на дотримання вимог санітарного законодавства. Відповідні перевірки будуть застосовуватися до усіх без виключення суб’єктів господарювання. Приналежність виробника до певної політичної сили парламенту не забезпечує йому привілейоване становище. Про це УНН повідомив голова Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Володимир Лапа, коментуючи факт виявлення здохлої миші у чіпсах виробника “S.Group”.

“Ситуація, що є сьогодні, вона створювалась три-чотири роки. Два роки був мораторій (на перевірки) перед цим. Зрозуміло, що і сама система працювала не достатньо ефективно, була корупція. Тому на вихід теж буде потрібен не один тиждень, але по меншій мірі це дає шанс. Відомство перевіряє і продовжуватиме перевіряти не політиків, а господарюючі суб’єкти. І не має абсолютно ніякого значення, до якої фракції, хто відноситься”, — сказав він.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: С.Тригубенко: Здохлі миші у продуктах харчування — апогей безконтрольності ринку харчових продуктів

Також, В.Лапа висловив сподівання, що найближчим часом українським парламентом буде розглянутий і прийнятий новий законопроект, що дозволить ефективніше контролювати епізоотичну ситуацію. Наразі законопроект готується до повторного другого читання, зауважив він.

“Законопроект № 0906 готується до повторного другого читання аграрним комітетом ВР. Ми сподіваємось, що найближчим часом він буде розглянутий і прийнятий українським парламентом. Там, власне, запроваджуються європейські норми,в тому числі перевірка без попередження, тому що коли попереджаєш — то порушення усуваються, а потім через день-два вони знову з’являються”, — сказав він.

Нагадаємо, у пачці чіпсів торгової марки “Кожен день”, які були придбані в одному з супермаркетів Львова, діти виявили мертву мишу.

На офіційному сайті “S.Group” зазначається, що компанія здійснює випуск продукції і на замовлення великих ретейлерів, у переліку такої продукції вказана і ТМ “Кожен день”.

ТМ “Кожен день” — це Private Label мережі гіпермаркетів Ашан в Україні. Власне чіпси під цією торговою маркою виробляються на потужностях ДП “Юмак” ЗАТ Корпорація “Інтерагросистема”, розміщених у місті Мена Чернігівської області. З відкритих джерел відомо, що ДП “Юмак” входить до складу “S.Group”, яка є родинним бізнесом нардепа з Радикальної партії Сергія Рибалки.

Українські Національні Новини

Суспільство