Як повідомляє ВВС з посиланням на дані міжнародного моніторингового агентства ForwardKeys, внутрішні прибуття в китайські аеропорти за підсумками серпня досягли 86% від рівня 2019 року, а за підсумками вересня показники кількості мандрівників будуть близькими до допандемічних обсягів.
"Їх прогноз - проблиск надії для авіаційної галузі, яка терпить масові звільнення і збитки, - зазначає оглядач ВВС. - У міру скорочення випадків зараження вірусом було відновлено більше рейсів, і тепер кількість бронювань повернулося до 98%, причому більшість з них припадає на поїздки в середині-кінці серпня", - описують журналісти кількісні показники відновлення пасажирських авіаперевезень в Китаї.
"Це дуже важливий момент, тому що вперше з початку спалаху Covid-19, основний сегмент авіаційного ринку в будь-якій точці світу повернувся до допандемічного рівня", - цитує ВВС Олів'є Понті з ForwardKeys.
"Перевага Китаю в тому, що у них є величезні внутрішні райони і сильний внутрішній ринок туризму, який може допомогти китайським перевізникам пом'якшити будь-які наслідки", - пояснив причини швидкого відновлення китайського ринку авіаперевезень Альфред Чуа, журнал FlightGlobal.
Глобальне галузеве об'єднання Міжнародна Асоціація Повітряного Транспорту, попереджає, що кількість пасажирів в світі не повернеться до рівня, який був до пандемії, аж до 2024 року. Це на рік пізніше, ніж передбачалося раніше.
Експерти прогнозують, що індустрію авіаперевезень, а разом з нею виробництва літаків і двигунів до них, чекає затяжна криза - вже є перші ознаки чергового майбутнього спаду. Компанія American Airlines заявила, що додатково проведе чергову хвилю скорочень персоналу на 30% - 19 тіс. людей втратять робочі місця після того, як закінчиться дія галузевої державної програми дотацій авіакомпаніям на виплату заробітної плати на час пандемії. Інші перевізники також анонсували величезні скорочення на тлі різкого спаду пасажиропотоку.
Загальні збитки глобальної індустрії авіаперевезень експерти попередньо оцінили в суму понад 84 млрд дол. лише за підсумками 2020 року.
Альфред Чуа з FlightGlobal прогнозує, що внутрішні перевезення будуть відновлюватися дуже швидко, а міжнародні збережуться на мінімальних значеннях.