ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кинути виклик шведському гігантові Scania на 123 мільйони: українська компанія вперше озвучила свою позицію
Так, експерт пояснює, що хоч в Україні все-таки існує інститут репутації, проблема полягає в тому, що багато ним нехтують.
Цитата
“Якщо ми говоримо про бізнес, то в бізнесі репутація безпосередньо пов’язана з прибутком і з довірою партнерів. Тому, коли втрачаєш репутацію, втрачаєш друзів. Репутація веде і до того, як потім будуть ставитися в медіа та в цілому опоненти. Деякі можуть стати „нешанованими“. В Європі аналогічна ситуація буде залежати від того, якого масштабу і якого рівня скандал потрапляє в компанію і залежить від того, як компанія виходить з цього”, — пояснює Тізенгаузен.
Деталі
Саме реакція на іміджеву проблему або скандал в цивілізованому бізнес-середовищі, за його словами, є головним маркером, який визначає ступінь шкоди цієї помилки для репутації. Борис Тізенгаузен також вважає, що окремі компанії нехтують інститутом репутації саме в Україні через тотальну незаконність у цій сфері.
“Можна компанію зрівняти із землею: фактично, інформаційно, репутаційно — і тобі за це нічого не буде”, — зазначає експерт.
Контекст
Зазначимо, що судові процеси між дистриб’ютором шведських вантажівок Scania і українським підприємством “Журавлина” тривають ось уже близько дев’яти років. І до публічної заяви колишнього виконавчого директора Scania Україна Андреаса Пуеккера ситуація висвітлювалася тільки з боку інтересів самої Scania: українська компанія “Журавлина” опинилася під масованими репутаційні атаками, крім того, що стала жертвою експансивної політики шведської компанії в Україні.
Нагадаємо, що крім низки скандалів, епіцентром яких виявилася сама Scania, інтереси шведської компанії являє також адвокатське об’єднання “КПМГ ПРАВО УКРАЇНИ” міжнародної аудиторської фірми KPMG. Цікаво, що сама компанія як на міжнародному, так і на загальнонаціональному рівні неодноразово потрапляла в гучні скандали, починаючи від аудиторських і закінчуючи антисемітськими заявами.