Так, станом на кінець дня 16 лютого 2017 року до Реєстру подано всього 203 875 електронних документів, а саме:
1. щорічних декларацій за 2015 рік – 108 775;
з них виправлених – 20 628 документів;
народними депутатами – 421 документ;
особами, які займають посади державної служби категорії А та Б – 65 542 документи;
посадовими особами місцевого самоврядування – 1 053 документи;
суддями – 7 389 документів;
слідчими – 11 163 документи;
посадовими особами КМУ – 82 документи.
2. Повідомлень про зміни в майновому стані – 3 694.
3. Декларацій кандидатів на посаду – 17 106.
4. Щорічних декларацій за 2016 рік – 58 274, з них виправлених – 8 595.
Нагадаємо, НАЗК отримало зареєстрований порядок перевірки е-декларацій.