Видання зазначає, що у ТОП-20 відомих українських брендів включено бренди вітчизняних компаній, які мають понад 10-літню історію, які встигли отримати визнання у всій країні і стали лідерами у своїх галузях.
Щодо механізму ранжування, журналісти зазначають, що обмежились компаніями, які виробляють товари масового споживання і надають послуги населенню. Своїм успіхом ці компанії і їхні бренди зобов’язані вмінню відчувати і задовольняти запити українців. У рейтингу представлена широка регіональна географія підприємств і в той же час широкий галузевий спектр.
Також, укладачі рейтингу зазначають, що ТОП-20 не має наміру протиставляти один одному бренди чи компанії, а навпаки підкреслює, що українці мають чимало власних брендів товарів і послуг, якими можна пишатися. За для цього бренди подаються без ранжування по номерам.
При укладанні тексту використовувались офіційні повідомлення компаній, а також дані з відкритих джерел.
Коментуючи номінацію, Голова правління — президент “Київміськбуду” Ігор Кушнір з підкреслив, що визнання — це не тільки приємно, а й надзвичайно відповідально.
“Пишаюся, що сказати — єдина будівельна компанія в списку! Але і розумію міру відповідальності, яку накладають такі рейтинги. „Київміськбуд“ знають і впізнають, більш того — компанії довіряють! 63 роки беззмінного лідерства — це відмінний гарт. Від того і немає, і не буде у компанії жодного недобудови. Абсолютно всі об’єкти — до кінця, абсолютно всім покупцям — свої квадратні метри. На сьогоднішній день майже 2 млн киян живуть у квартирах, побудованих „Київміськбудом“, і на наступні півстоліття плани не менш амбітні”, — зазначив Ігор Кушнір.