“Що стосується роботи телефону гарячої лінії: на 15:00 ми прийняли 186 повідомлень”, — сказала Денісова.
Вона зазначила, що лідерами за цими зверненнями, як і на чергових виборах Президента, є місто Київ — це практично третина, Дніпропетровська область, Донецька, Харківська, Київська та Одеська області.
“З приводу чого люди звертаються: в списках є неточності щодо виборця, тому людина не має права голосувати, нічого не виправлено, тому вона позбавлена такого права, відмовлено у голосуванні на дільниці. Проведення агітації на дільницях — люди наприклад дзвонять і кажуть: прийшов на дільницю, виявив, що за нього вже хтось проголосував, звернувся до голови, а голова каже — ну, це якась помилка, ми нічого не будемо змінювати. Тобто людина позбавлена свого права. І різні інші повідомлення”, — повідомила омбудсмен.
Вона зазначила, що з усіма громадянами було здійснено зворотній зв’язок, представники секретаріату зв’язувались з головами виборчих дільниць, роботодавцями, якщо ті не випускали громадян з метою реалізації виборчих прав тощо.
Як повідомляв УНН, на 70 виборчих дільницях, на яких проводився моніторинг представниками офісу омбудсмена, були порушені права виборців.