Повідомляється, що компанія успішно реалізує стратегію диверсифікації експортних продажів.
"Протягом звітного періоду, слідуючи своїй експортній стратегії, компанія нарощувала обсяги поставок курячого м'яса в основному у країни MENA (переважно Саудівська Аравія, Ірак і ОАЕ) і ЄС", - йдеться в звіті.
Уточнюється, що продукція агрохолдингу експортувалася майже в 60 країн світу.
"Експортні продажі становили близько 57% проти 47% від загального обсягу продажів птиці у першому кварталі 2019 року і першому кварталі 2018 року відповідно", - йдеться в звіті.
Довідка УНН: МХП є провідним виробником курячого м'яса в Україні з найбільшою часткою ринку і високою впізнаваністю бренду своїх продуктів (Наша Ряба). МХП контролює всі етапи виробництва м'яса птиці від вирощування зернових, виробництва комбікормів до інкубації яєць, вирощування бройлерного поголів'я, переробки, збуту, розподілу і продажу м'яса птиці (у тому числі через франчайзингові точки МХП).
МХП використовує власні рефрижератори для доставки своєї продукції, що знижує загальні транспортні витрати і час доставки.
З 15 травня 2008 року акції МХП котируються на Лондонській фондовій біржі під стікером MHPC.
Нагадаємо, у 2018 році Україна піднялася на 6-е місце у глобальному рейтингу світових експортерів курятини багато в чому завдяки МХП, який забезпечує 88% всього експорту країни. Загальна сума валютної виручки, яка надійшла у минулому році в Україну від птахівників, сягнула 500 млн дол., з них 450 млн дол. - частка МХП.