"Якщо проти певної компанії діють санкції - її продукція не може продаватися в Україні апріорі. Чи то у зібраному, чи то у розібраному вигляді. Але, по факту, ситуація протилежна. До прикладу, на сьогодні кількість російських компонентів у продукції військово-промислового комплексу досягає 50%. Ситуація із продажем російських автобусів - черговий приклад. Їх постачання на територію України мають контролювати податкові та митні структури, передусім. Також, на це мала б реагувати транспортна інспекція", - вважає політолог.
Поряд з цим, російські "санкційні" товари не можуть збуватися через електронні площадки держзакупівель, переконаний Бортник.
"Система ProZorro має відстежувати і автоматично блокувати ті товари, які вироблені у РФ", - зазначив він.
Раніше УНН повідомляв, що група компаній “АИС”, афілійована з екс-регіоналом Василем Поляковим та діючим нардепом від групи “Відродження” Дмитром Святашем, продає в Україні заборонені російські автобуси ПАЗ-4234. Їх виробляє “Павловський автобусний завод”, проти якого застосовані санкції РНБО.