“Збільшення скарг, перш за все, пояснюється блокування податкових накладних”, — повідомив він.
Загалом, за даними РБО, до ТОП-5 предметів скарг у 2017 році входять:
• Податкові питання — 61%;
• Дії правоохоронних органів — 12%;
• Дії державних регуляторів — 9%;
• Дії органів місцевого самоврядування — 5%;
• Митні питання — 3%.
Найбільше скарг надходило з Києва (36%), Дніпропетровської та Одеської областей — по 8%, а також Київської та Харківської областей — по 7%.
Серед індустрій лідерами за обсягами скарг стали:
• Оптова торгівля — 30%;
• Промислове виробництво — 15%;
• Сільське господарство та гірничодобувна промисловість — 10%;
• Нерухомість та будівництво — 8%;
• Приватні підприємці — 6%.
При цьому, 72% скарг надійшло від малого та середнього бізнесу, а 28% — від великого.
Як повідомляв УНН, Міністерство фінансів України запропонувало кілька методів боротьби з махінаціями з податками.